5. okt. 2009

Monday


Lidt i 12 den dag Gina Tricot åbnede


Så er jeg tilbage igen efter weekenden. Torsdag da Gina Tricot åbnede var jo helt sindssygt! Jeg har aldrig oplevet noget lignende! De forreste piger SKREG da dørene blev åbnet, og der var simpelthen så mange mennesker at man ikke kunne komme hen til tingene og kigge på dem. Efter 15 min måtte jeg bare ud derfra! Var så derinde igen fredag hvor der var en smule færre mennesker, men der var stadig mange. Jeg fandt dog ingenting - men tager måske derind igen her én af dagene og håber at der er lidt færre mennesker.

Ellers har jeg været i byen både fredag og lørdag, og det var bare en kanon hyggelig weekend! Men nu er det mandag igen, og i morgen starter vi projekt i skolen. Så næste weekend bliver nok bare stille og rolig. Mht træning så har jeg ondt i mit knæ, så jeg tager den lige med ro her i starten af ugen og ser om det ikke går over. Og så regner jeg med at træne igennem fredag og lørdag.

God mandag aften derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar