16. okt. 2009

Rainy day

Det er ikke en hemmelighed at jeg er vild med farven grå. Jeg synes at et outfit kan være spændende og smukt, selvom der ikke nødvendigvis er de vilde farver deri. Grå/Sort/Pudder/Beige/Hvid er faktisk mine favorit farver. Derfor er jeg virkelig glad for den grey-in-grey tendens der er mange der 'dyrker'. I dag er vejret så gråt (og det er altså knap så spændende) og når jeg skal på shoppetur med roomien senere ville jeg elske at hoppe i dette:



Især sløjfeparaplyen er jeg helt skudt i! 800,- er bare mange penge for en paraply. Men jeg elsker sløjfer og flæser (som på tasken).. på det punkt er jeg en rigtig piget pige. Og så drømmer jeg hede drømme om et par Hunters (eller i mit tilfælde Huntress, da jeg har tykke lægge) og satser på at købe et par når de sorte er in stock på DiscountWellies igen.

God weekend allesammen! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar