25. okt. 2009

Stud it up


Ja jeg er meget bagud med hele det dér nitte DIY halløj.. Jeg har haft en pakke med nitter liggende i en evighed nu, men intet at bruge dem til.. Indtil i dag! Jeg har et par kedelige ballerinaer fra h&m jeg aldrig har brugt + en lille læder pung jeg har fået af min mormor som jeg heller aldrig har fået brugt. Nu har jeg så lige pimpet dem op med lidt nitter. Der skal nok flere på skoene, men indtil videre bliver det sådan her :) Nu vil jeg lave mig noget aftensmad og hygge på sofaen resten af aftenen!




Jeg undskylder det dårlige efter-billede, men det er for mørkt til at jeg kan tage billeder uden blitz :/

2 kommentarer:

  1. Hvor er det bare nogle super seje og personlige ting du har fået lavet! Virkelig flot :)
    Jeg er helt vild med din blog, så er nu blevet fast læser! Du er velkommen til at tjekke min blog ud på: www.emmasdilemmaer.blogspot.com, og blive fast læser, hvis du kan lide den :)
    Keep the good work going!

    SvarSlet
  2. Hej Emma :)

    Tusind tak for de søde ord. Jeg vil da helt sikkert lige tjekke din blog ud også. God aften!

    SvarSlet