12. okt. 2009

Blogleg

Jeg er blevet tagget af Balladen i en blogleg. Jeg skulle finde 7 lilla ting og tage billede af dem. Og så har jeg, som hende, også skrevet lidt om hver ting :)



1. Et starinlys. Jah. Ikke så meget at sige om det :p
2. En sten jeg har haft i mange mange år. Tror jeg købte den på en rejse da jeg var lille.
3+4. Hygge sokker. Det er egentligt nogle jeg har lånt af min mutti ;) Og der er jo faktisk 2 :p
5. Lilla neglelak fra Depend
6. En hårbøjle som Organza (fra MSS) har lavet. Købt på TS. Har faktisk aldrig fået den brugt, men overvejer at have den på til bryllup på fredag.
7. En Thelin kjole. Farven er svær at fange, men den er mere lilla i virkeligheden.

Jeg vælger farven pink, og tagger Jeanett! :)

2 kommentarer:

  1. Kommentaren til nr. 1 er bare guld værd :D

    SvarSlet
  2. Haha, ja, der var jo ikke så meget at sige til det :p

    SvarSlet