11. okt. 2009

My fashion no-no's...

Der er nogle outfits/tøjdele der bare ikke fungerer i mine øjne. Ting der faktisk kan gøre lidt ondt at se på ;) Dette er selvfølgelig bare min mening, men her får I lige et par af mine fashion no-no's i vilkårlig rækkefølge:

1. Muffin-top: Når man har alt for stramme og/eller lavtsiddendebukser på. Faktisk har jeg også set flere slanke piger gå i ALT for stramme bukser, så de derved får en muffin-top, og jeg synes bare det er ærgeligt.

2. Crocks: Jeg ved godt at de er super behagelige at gå i, men de er simpelthen bare SÅ grimme! Også dem med foer i.

3. Logo flash. Især når det er tydeligt at det er fake.

4. For meget denim. F.eks. matchende jeans og jakke.

og 5. Den obligatoriske leggings som bukser. Det kan lige gå når det er læder leggings, men alm. leggings er IKKE bukser. Jeg har set op til flere der endda havde leggings på der ikke var helt tætte, og så en kort top. Det ER altså bare ikke flatterende. Har faktisk også set nogen der brugte hvide nylon leggings som bukser :S

Et par billeder til at illustrere ;)




Har I andre ting I vil tilføje til listen? Nu vil jeg have noget tøj på og ud og gå en tur i det dejlige solskin. Ha' en god søndag derude!

10 kommentarer:

  1. heh, et dejligt indlæg på sådan en grå søndag (her i kbh er der typisk dansk efterårs vejr)

    en ting jeg simpelthen ikke forstår, og som måske også høre et par generationer eller 3 yngre end mig til, er det med bukserne ned i sokkerne..ikke sådan denim leggings med strømper der titter kækt op af støvlerne, men ganske almindelig jeans, hvor et par hvid puma tennissokker er trukket ud over a la "jeg skal ud og cykle og vil ikke have olie på bukserne" måden...
    ikke smukt

    /karin
    fashionistaen.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Der er også kommet lidt skyer her nu :( Men vil alligevel ud og gå en tur. hehe..

    Haha lige dén overvejde jeg faktisk også at skrive på listen! Sokkerne uden på jeans, eller jogginbukser. Det kan lige gå hvis man er på vej til/fra træning og ikke gider at jogginbukserne slæber hen af jorden, men ellers er det altså bare ikke fedt! :p

    SvarSlet
  3. Åh.. Ja den med leggings brugt som bukser, især de helt tynde hvor trussernes farve og form ikke er svær at gætte.

    En af mine kæpheste er forkert BH-størrelse, især her i sommers hvor de blev flashet under Wang'ish toppe.

    SvarSlet
  4. Nylonstrømper på når man har stiletter med peeptoes på. Det er tå-krummende!! Jeg HADER det og det ser SÅ kikset ud!

    SvarSlet
  5. Scient: Lige præcis! Det er slemt! Åh og den med BH'erne er også slem.. enten når de er for små så de VIRKELIG sidder stramt i omkredsen, eller når skålene bare er 4 størrelser større end de burde være :S

    Jeanett: Jeg synes lige det går an med sorte nylonstrømper (UDEN tå søm vel og mærke) i sortepeeptoes.. men det er også det eneste jeg lige kan gå med til..

    SvarSlet
  6. Jeg kan ikke gå med til noget af det. Hvis det er for koldt til ikke at ha' nylon'er på, så er det også for koldt til peep-toes. Pick and choose.

    SvarSlet
  7. Hehe, jamen sådan er det jo :)

    SvarSlet
  8. Dejligt indlæg :D
    Jeg er enig i at den med bukse/strømpe mangler, men en anden jeg vil tilføje er hudfarvede nylonstrømper - især hvis man er blegere selv. ÅÅH, det er så grimt at jeg får ondt i øjnene af at se på det.

    - Kim

    SvarSlet
  9. Er da glad for at I synes om mit indlæg :D hehe..
    Åh ja, hudfarvede nylons er en klassiker! De skal virkelig være meget tæt på ens egen hudfarve for at det er pænt!

    SvarSlet
  10. Hahaha.. min første gang på bloggen.

    I september havde jeg noget lignende på min blog. En liste over fem ting der burde forbydes :)
    Tjek den ud!

    unachicaimaginaria.blogspot.com

    SvarSlet