26. okt. 2009

Good start..

Så er det mandag igen. Jeg er helt færdig oven på weekenden. M kom jo ikke lørdag, men jeg regnede heller ikke med det. Han skulle arbejde søndag. Men vi webcam'ede (skrev på messenger mens vi begge har cam tændt. Totalt uskyldigt skal det lige siges ;) hehe) i 3-4 timer i går aftes. Det var simpelthen bare så hyggeligt! Så vi regner med snart at finde en weekend, hvor han kan komme og besøge mig :)

Da jeg kom hjem fra skole i dag, fandt jeg pakken fra Just Jeans. Min tanktop var kommet! Jeg havde bestilt den i en L (de fåes ikke større) og den sidder lidt til, men med slankeprojektet skal den nok komme til at sidde helt fint snart ;) Jeg vil selvfølgelig ikke style den på denne her måde, men nu gad jeg ikke lige til at skifte tøj for at vise den :)

Photobucket


Og a propos (er det ik sådan man siger?) slankeprojektet så har jeg fået en god, sund start på ugen (i går var egentligt også sund. Røg ikke i købe-mads-fælden) og fået købt en masse sunde sager. Og så ser grøntsager jo bare meget mere lækkert ud end slik osv. in my opinion :) Mums. I aften står den på æggekage med grøntsager.

Photobucket

Ingen kommentarer:

Send en kommentar