18. okt. 2009

Saturday: Party!

På lørdag skal jeg til kæmpe techno fest i Ridehuset. Jeg er ret vild med elektronisk musik, og der kommer nogle artister som jeg i forvejen er ret vild med, så jeg glæder mig helt vildt! Til sådan nogle fester er jeg stortset konstant i bevægelse - enten fordi jeg render rundt til folk jeg kender, eller (primært) fordi jeg danser. Eller, danser er vel så meget sagt, men man tripper i hvert fald rundt ;) Så derfor er flade sko et must! Jeg ville elske at hoppe i dette outfit:



Toppen har jeg faktisk lige bestilt i dag til 120 kr. inkl porto. Du kan finde den HER.

3 kommentarer:

  1. lækkert outfit! :)

    SvarSlet
  2. ja lækkert outfit, hvor er bodien fra?? ;)

    SvarSlet
  3. Tak begge to :) Body'en er fra topshop, men den er udsolgt p.t. Men du kan jo holde øje med om den kommer igen.

    En anden gang kan du bare klikke på billedet, og se hvor tingene er fra :)

    SvarSlet