29. okt. 2009

Endelig rask

Eller, rask og rask. Jeg var rask NOK til at tage i skole i dag ;) Er bare blevet snot forkølet, så hovedet er noget tungt i dag. I aften skal jeg ud og spise sushi med veninden (hende som også er i gang med at tabe sig), så det glæder jeg mig rigtig meget til!

Jeg var hjemme ved min mutti i går aftes, iført min Vila palliet cardigan og mine briller. Min mor var vild med det ;) Såh, det var dejligt. I dag hoppede jeg så i min dejlige box formede top (også fra Vila) og min DIY circlescarf. Elsker farven på tørklædet!

Photobucket
Photobucket


Tonight I'm going out for sushi with one of my friends :D And these are my outfits from yeaterday at my mom's, and today at school.

2 kommentarer:

  1. Det var godt nok en slemt fin taske du har i hånden der på dit første billede synes jeg :)
    /L

    SvarSlet
  2. Tak :D Er også helt vild med den. Det er en gammel sag fra h&m..

    SvarSlet