13. okt. 2009

Nerdy

Så fik jeg endelig købt et par nørde-briller. Har ønsket mig nogen i laaang tid, men har aldrig fået købt nogen da jeg ikke ved om jeg kan bære det, og om jeg overhovedet får dem brugt. MEN, så ville Tina gerne sælges hendes, og så sprang jeg til. Jeg synes de er vold fede, og ville gerne være én af dem der bare tør tage dem på i offentligheden, men det er jeg bare ikke..... Endnu ;)



Jeg får ikke lavet så meget disse uger, for vi har projekt i skolen. Så når jeg kommer hjem er overskuddet til træning osv. altså bare ikke eksisterende. Men projektet skal afleveres onsdag i næste uge, og derefter skal jeg i gang igen. Satser også lidt på at jeg skal derned på fredag så jeg ikke går helt i stå.

Og hvor er der i øvrigt bare super dejligt efterårs vejr i dag! Køligt, men solen skinner. Man bliver bare i så godt humør af det :)

4 kommentarer:

  1. Jeg synes også de ser rigtig godt ud på dig.. Dem kan du da godt tage på ud i offentigheden :D

    SvarSlet
  2. Mange tak begge 2 :D Var SÅ tæt på at tage dem på på shoppetur i dag, meeen var en kylling :p Næste gang! Måske i morgen i skole ;)

    Tina: Tak for handlen, igen :D

    SvarSlet
  3. Uhh, bare på med dem søde Milla. De er super cool til dig.. :-)

    SvarSlet
  4. Mange tak Signe :D Det ser ud til at de skal "test køres" i morgen aften når jeg skal ud til veninden..

    SvarSlet