9. okt. 2009

Friday

Endelig weekend. Der er sket alt for meget denne uge, så det bliver bare en stille og rolig weekend hvor jeg kan lade op til at skrive videre på mit projekt i næste uge. I dag har jeg været et smut på strøget med min mutti. Hun skulle bytte en kjole i Noa Noa, og her fandt hun den fineste kjole + halskæde som hun købte. Den klæder bare hendes petite figur så meget! Her er lige et før (det tøj hun havde på i dag) og et efterbillede hvor I kan se hvad hun købte. Og ja, det er hendes egne krøller :D Er lidt små irriteret over at jeg ikke har arvet krøller.. tsk tsk.. (Klik på billedet for stort - og bedre kvalitet)



Anyway. Udover det var jeg i biffen med mine søskende og se den nye 3D animerede pixar film, "Up", og den kan KLART anbefales! En virkelig sød og sjov film, som overgik vores forventninger. I biffen havde jeg dette på (og ja, jeg elsker flæser!):



Kjole+tights+cardi: h&m, nittestøvler: Bronx, taske: Pieces, ringe: glitter+Gina tricot

1 kommentar:

  1. Hvor er du sød, milla, sådan at flashe mor! :o) Hun ser så sød ud.
    Den flæsekjole - var det den du snakkede om forleden eller er den gammel?

    SvarSlet