5. okt. 2009

Friis&co. blogger event

Beam skrev til mig tidligere og spurgte om jeg kom til blogger eventet i aften, og da jeg bor lige ved siden af Bruuns galleri ville det jo være tosset ikke at smutte forbi. Så det gjorde jeg. Smuttede forbi altså ;) Og det var rigtig hyggeligt. Masser af lækre ting (købte dog intet), masser af modebloggere, lækre drinks og så fik jeg jo chancen for at møde Camille i egen person :) Hun var rigtig sød og nede på jorden.. og vist også lidt overvældet? ;)



Og ØV! Så fik man lige af vide at man faktisk vandt et gavekort, men dér var jeg taget hjem derinde fra :( Så det gik vist videre til en anden. Ej hvor surt..

2 kommentarer:

  1. Jeg så at du var på et af billeder fra Friis eventet på Camilles blog. Det er da lidt sjovt :-)

    SvarSlet
  2. hehe ja det var lidt sjovt at se ;) Så bare lidt dum ud.. haha :p

    SvarSlet