18. okt. 2009

Wedding

Jeg var til bryllup i går. Det smukkeste bryllup jeg nogensinde har været til. Det hele var bare så rørende. Vi startede i en lille kirke, og det var et meget intimt bryllup - kun 23 mennesker. Selve vielsen var smuk, og jeg fik helt tårer i øjnene af at se hvor lykkelige de begge var. Brudens smil sagde bare alt. Og så var vejret jo næsten lige så smukt som brudens kjole!



Til festen bagefter var det også virkelig hyggeligt. God mad, søde mennesker og flotte sange/taler. Især bruden tale rørte os allesammen dybt. Hun valgte nemlig at synge i stedet for at holde en tale. Hun sang You raise me up, og samtlige gæster enten græd eller havde tårer i øjnene bagefter. Nu har de også en meget speciel historie, brudeparret, så det var nok med til at man blev så rørt.

Aftenen endte så lidt træls for mig, jeg blev syg (er jo slet ikke vant til at spise så meget god mad.. hehe) :/ Men heldigvis kørte vi hjem kort tid efter, så jeg kunne komme hjem i seng. Og i dag har jeg det bedre. Men den står på ren afslapning i dag. Så god søndag derude!

I får lige et billede af mit og min søsters outfit fra i går:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar