22. okt. 2009

YES!

Ja altså.. det her egentligt bare et lille lykkeligt indlæg :D Jeg har siden fredag været medlem inde på Madlog, og har vejet og indtastet min mad i de 6 dage. Og det må siges at være noget der giver motivation, for siden fredag har jeg smidt præcis 2 kg! Og ikke nok med det, så kom jeg i dag under de "magiske" 80 kg. Vægten viste 79,5 i morges :D Jeg fik helt tårer i øjnene af glæde. Det er noget tid siden jeg har set et 7 tal dér.. Så jeg har ikke været til at skyde igennem i dag (lige med undtagelse af min tid ved tandlægen for at få hevet en visdomstand ud... Har godt nok noget ondt, nu hvor bedøvelsen er fortaget sig!) MEN det slår mig ikke ud! Jeg er glad og jeg kan mærke at det her virker for mig. Så træningen er sat en smule på standby. Både for at koncentrere mig om spisevanerne, men også fordi jeg bare har så meget at se til for tiden.



Jeg ville bare lige ud med det her :D Jeg kan kun anbefale madlog hvis man gerne vil "kontrollere" sit madforbrug osv. Det har i hvert fald fjernet min lyst til usunde sager :)

8 kommentarer:

  1. Sådan, Milla!!
    Jeg er som sagt også hooked, så jeg forstår din begejstring ;-)

    SvarSlet
  2. Helt vildt flot, skide godt klaret! Ville ønske jeg snart kunne få taget mig sammen til også at gøre noget ved vægten, kunne være jeg skulle springe på det der madlog engang snarest :)
    /L

    SvarSlet
  3. Hvor lækkert, milla! Cool og til lykke! Godt klaret - også m.h.t. tandlægen. :o/

    SvarSlet
  4. Tusind tak, hvor er I søde :D

    Tine: Ja, jeg takker mange gange for anbefalingen! Det var liiige det der skulle til :) Sidder nu og nyder aftensmaden bestående af kogte majs, stegt kyllingefilet og en rugbrød med hytteost. Dertil et glas hyldeblomst saft. Jeg har bare lidt svært ved at spise pga min fjernede tand :( Av..

    Lotte: Det koster kun 49,- for 4 uger, så det er jo til at overkomme :) Du kan også nøjes med 1 uge for at se om det er noget.

    Beam: Tak for det søde :kys:

    SvarSlet
  5. Mange tak Tina :D Jah, nogen virker det for, andre ikke.. desværre :/ Mwn nu har jeg jo også en del at tabe af kan man sige ;)

    SvarSlet
  6. Super godt gået! Jeg har selv brugt madital med gode resultater, nu er jeg så begyndt på WW! Det giver et godt overblik at veje alt ens mad, det værste er bare at det tager så langtid - men man kommer selvfølgelig ind i en god rytme. Forsat god kamp.

    SvarSlet