30. sep. 2009

3 in a row

De næste 3 dage kommer her nok til at blive lidt stille :) Jeg får nemlig travlt. I morgen efter skole skal jeg lige et smut forbi Gina Tricot som jo åbner her i Århus i morgen. Desværre bliver det et meget hurtigt visit, da jeg skal til min kammerats doktor forsvar kl. 13:30 (eller hvad det nu hedder) og efterfølgende festivitas. Fredag står den på min roomie's fødselsdag på Social Club, og lørdag skal jeg i byen med en masse dejlige mennesker. Så det bliver 3 dage i vennernes tegn, og jeg ELSKER det! Jeg er meget socialt anlagt, og elsker at have folk omkring mig.. og så er jeg vild med at få folk til at grine - jeg er lidt en komiker på det punkt ;) Men anyway.. jeg ville bare lige sige rigtig god weekend når I når dertil! Og det kan jo være vi ses i morgen i Gina Tricot? :)

Photobucket

Ingen kommentarer:

Send en kommentar