3. sep. 2009

I <3 Århus

Jeg er så glad for at jeg valgte at flytte herind! Jeg elsker den pulserende stemning der er herinde. Der sker altid noget, og man oplever meget mere herinde. Især nu hvor der er festuge. Vejret kunne godt være bedre, men man kan jo ikke få alt! Jeg har weekend nu, og i morgen står den på Sommerfest (fra 11:30 til 01:00) med min praktikplads, så det glæder jeg mig til! Har bare tøjkrise!

Jeg var lige ude på tagterassen og snuppe et par billeder før. Har leget lidt med dem i Photoshop, og her er resultatet. Kan man andet end at elske Århus? :)

1 kommentar:

  1. Jeg elsker også Århus, er dog lige flyttet derfra, fordi min mand skal arbejde på Sjælland:)

    Jeg er på rejse ud i blogland, for at finde interessante blogge, som jeg ikke er stødt på før. Jeg melder mig straks til din fine blog, og håber du vil smutte forbi min:)

    mange hilsner,
    www.stylemeupplease.blogspot.com

    SvarSlet