24. sep. 2009

Onsdags outfittet..

Jeg har bare en forkærlighed for sort/grå/pudder kombien når det kommer til tøj.. Så det har de seneste dage været meget præget af. I kan lige få ét af dem her:

outfit 22-09-09


Jeg har fået trænet 2 gange denne uge (400 kalorier hver gang) og jeg satser også på at skulle derned lørdag og forbrænde mellem 400 og 500 kalorier. Jeg springer alkohol'en over denne weekend (I know! Det ligner mig slet slet ikke ;) Mine venner / familie spurgte om jeg var syg da jeg fortalte det :p) for ikke at ødelægge forbrændingen.. I morgen er det vejedag. Glæder mig til at se hvordan den har ændret sig siden i fredags, men hvis den er steget vil jeg ikke tage det så tungt, for jeg har spist sundt og trænet. Så det må være væske/muskler hvis den er steget..

2 kommentarer: