30. jan. 2010

Shopshopshoppping

Photobucket

Jeg forudså at der ville komme et seneste køb indlæg, og det kommer så liiige her. Jeg har nemlig tullet rundt med mutski nede i byen idag i det dejlige solskinsvejr *indsæt arto hjerte her*. Men det er typisk at man ikke rigtig kan finde noget når man endelig har pengene til det. Jeg fik dog hapset lidt i h&m. En box formet cardigan, blogger blusen i en blå/lilla farve, en tube nederdel med syninger fra Divided, uld tights og prikkede tights. I aften skal jeg ud og have en drink med en kammerat jeg ikke har set længe, og måske mødes med nogle andre kammerater senere på aftenen. Nu er spørgsmålet bare hvad jeg skal have på? Jeg overvejer lidt at hoppe i min nye cardi, nederdelen og de prikkede tights.

Photobucket

Ha' en dejlig lørdag derude!

I bought these 3 things today, and 2 pairs of tights. I'm considering wearnig the cardi and the skirt tonight - meeting a friend for a drink.

3 kommentarer:

  1. Hej Milla og alle i andre her på siden,
    Synes bare jeg vil dele en fantastisk nyhed: muligheden for at vinde en Alexander Wang Donna taske i farven sand!
    Se hvordan her:
    http://scarlettswonderland.blogspot.com/2010/01/win-alexander-wang-bag.html

    SvarSlet
  2. Hvor er den blå fin i farven (:

    SvarSlet