28. jan. 2010

21 years ago..

Da jeg var lille (ahem.. okay, hele mit liv) var jeg et værre snakkechatol (fedt ord egentligt :p okay nu stopper jeg med paranteserne!) og af en eller anden grund ville jeg altid prøve kameraet når min far filmede mig?! Allerede som 1-2 årig kunne jeg snakke, tælle, sige farver, synge osv. Jaa jeg var et lille geni var jeg :p høhø... For lige at oversætte, så siger jeg "Milla prøv'" og "Fjernsyn". Fjernsyn var altså det jeg sagde når jeg mente kamera ;) Anyway, jeg vil lade videoen tale for sig selv og så vil jeg drible i seng! Nat nat derude! Mød Milla 2 år:



Og den skarpe læser vil bemærke min fashionable outfit! Striber og jersey bukser!

This is me... 21 years ago. It's danish. My english wasn't very good when I was 2 years old ;)

8 kommentarer:

  1. Slap af du var for sej:) hahaha godt godnat grin.. det var godt nok den mest nuttede video jeg har set længe. Elsker bare hvordan du bliver ved med at sige Milla prøv som en anden autist:) Altså ment på den gode måde:) Anyways, sød det var du sgu. Tak fordi du lige delte den video, alt for sejt:D

    Hilsen en fast læser:)

    SvarSlet
  2. Åååårh!

    Du snakker ligesom min nevø!
    Men han er også to år, så det er fair nok :-P

    SvarSlet
  3. Chaos og Louise: Tak :D haha..

    Anonym: Mange tak for de søde ord ;) Hehe. Og ja der gik sku lige hak i pladen der :p

    SvarSlet
  4. Hold da op, hvor var du nuttet!

    SvarSlet
  5. Org hvor søøødt :)
    //Line
    www.roemarken.blogspot.com

    SvarSlet