9. jan. 2010

Hæl eller ....?

Jeg var nede i byen og ose med min mutti i går. På vores vej gennem Magasins sko afdeling så jeg noget meget mærkeligt. Først troede jeg det var én af de "heels" uden hæl, som man blandt andet har set Victoria Beckham i, men da jeg kom hen og kiggede nærmere på den viste det sig at være hælen på skoen! Jeg ved ikke med jer, men det er altså ikke liiiige noget for mig, og da slet ikke til 2500,- :O Jeg mener at mærket var Hugo Boss, men kunne ikke helt se det pga. prismærket.

Photobucket


I aften får jeg en veninde på besøg. Vi skal spise god mad, spille Wii, drikke smoothies og pludre! Det bliver en skøn aften :) Rigtig god lørdag allesammen!

I don't know about you, but I really don't get these shoes?!

6 kommentarer:

  1. Hold da helt op hvor er de grimme, ej dem forstår jeg virkelig slet ikke.

    SvarSlet
  2. ej hvor er de da grimme?! det koncept forstår jeg simpelthen ikke :)

    SvarSlet
  3. jeg må indrømme at jeg faktisk synes de er ret cool - men jeg elsker også sko der har nogle finurlige detaljer ;)

    SvarSlet
  4. haha, 3-2 piger ;) Ej jeg vil heller ikke kalde dem grimme.. og jo mere jeg kigger på dem, jo mere cool bliver de faktisk. Men det er dog ikke nogen jeg kunne finde på at købe til den pris.

    SvarSlet
  5. Pyyyyha, jeg synes godt nok de er specielle - på den knap så gode måde!

    SvarSlet