14. jan. 2010

Selvforkælelse

Det er allerede fredag i morgen! Wow ugen er fløjet afsted. Jeg er noget øm i mine ben i dag efter løbeturen i går - især mine skinneben (er det et dårligt tegn? :S Anna?) vil helst ikke døje med noget skinnebens betændelse, men satser på at det bare er musklerne. Anyway, i aften står bare i selvforkælelsens tegn, med lækker kylling/nudler/forårsløg wok til aftensmad, og en masse lækre programmer i tv. Top Model og The Fashion Show skal jeg helt sikkert se. Og måske et enkelt afsnit af Running in Heels.. Det så jeg nemlig ikke i torsdags. Rigtig god aften kære læsere!

Photobucket
Todays outfit. Vero Moda strik, ebay ugle, Depend lak, h&m tanktop, DIY fletning ;)

Tonight is going to be a good night, with lots of fashion television and delicious food! The week has gone by so fast, I can't believe its friday tomorrow! Lovely!

2 kommentarer:

  1. Hej :) Jeg har løbetrænet i mange år snart, og hver vinter for jeg også lidt vrøvl med mine skinneben. Det er bedst, at holde en pause i ca. 3 dage, og derefter ligge ud med en stille tur. Husk at sørg for, at dine skinneben ikke for, for meget kulde. Hvis du bliver ved med, at løbe selvom det gør ondt i dine skinneben, kan du nemt få betændelse i dem. Det er min erfaring :) - Håber ikke du er ved at få skinnebens betændelse, det gør nemlig avs. - ali :D

    SvarSlet
  2. Tak for rådet :) Men for at overholde mit 9 ugers løbeprogram bliver jeg dog nødt til at løbe 3 gange om ugen. Jeg skal ud og løbe i morgen, og så må jeg se om det er helt galt med benene.

    SvarSlet