2. jan. 2010

Mål for 2010

Photobucket
Dagens frokost. Hjemmelavet tunmousse (den sunde slags med tun i vand, fromage frais og citron saft)

I år har jeg ingen nytårsforsætter. I stedet har jeg sat mig nogle mål for 2010. Én af grundene til at jeg tog på i 2009 var alkohol. Jeg drak ca. 1 gang om ugen, og da alkohol både nedsætter forbrændingen + feder, var det med til at sænke mit ønskede vægttab. Derfor har jeg valgt at januar og februar bliver uden alkohol for mit vedkommende. Eneste undtagelse er når jeg skal besøge M - så må vi gerne drikke lidt rødvin som vi plejer. Men det er også den eneste undtagelse. Om jeg kan holde det? Ja, det er jeg helt sikker på at jeg kan. Især når mit mål for 1. marts lyder således: "Være nede på 72 kg". Dvs. omkring 8 kg på 2 månder. Derfor skal der knokles igennem.

Derudover har jeg et mål for 1. april der hedder "løbe 30 min. i træk". Jeg skal nemlig i gang med et 9 ugers løbetræningsprogram hvor jeg løber 3 gange om ugen. Derfor skal jeg have nogle ordentlige løbesko. I dag var jeg i Løberen her i århus og få filmet hvordan jeg løber. Jeg er overpronations løber. De sko jeg ville købe kommer dog på tilbud snart, så jeg venter til da med at købe dem. Og så snart de er købt, starter løbetræningen.

Jeg er topmotiveret, og kan mærke at år 2010 bliver mit år! Har desuden lige takket ja til et vikariat på min praktikplads i dag, da jeg endnu ikke har hørt fra firmaet i Vejle, så jeg starter mandag kl. 8. Jeg håber selvfølgelig på at høre fra Vejle snart og at jeg får jobbet, men det vil tiden vise.

9 kommentarer:

  1. Det var den virkelig også! :D Og det sidste tunmousse skal indtages til aftensmad ;)

    SvarSlet
  2. Det ser godt ud, Milla..

    Både mht frokost og mål..

    Kæmper jo selv efter nogle lign. mål..

    SvarSlet
  3. Held og lykke!
    Tabte selv 13 kg sidste år (der er før og efter billeder på min blog).

    Selvfølgelig når du dit mål - bare giv den en skalle.

    Ang løbeskoene. Hvor lang tid skulle du løbe på løbebåndet, da du blev filmet? Har selv tænkt på at blive filmet, så jeg kan få et ordentligt par sko, men kan ikke løbe super længe. Lidt pinligt at falde om i butikken ;-)

    Hilsen Michelle.

    SvarSlet
  4. Prinsessen: Tak søde :D

    Tina: Haha, ehm, jeg tror ikke det smager så godt mere når det når hjem til dig ;)

    Chelle: Tillykke med de 13 kg! Det er super flot gået :) Man skal ikke løbe mere end 20 sek af gangen, så det er slet ikke galt. Og det er ret spændende at se hvordan man egentligt løber. Så jeg vil anbefale det!

    SvarSlet
  5. Held og lykke med det. Jeg vil bestemt mene det er muligt at du vejer 8 kilo mindre om to måneder, især når du ikke har tænkt dig at drikke i perioden

    SvarSlet
  6. Hvor dejligt :)
    bare hæng i Mille!

    Synes altså det er lidt morsomt - jeg har det på nøjagtigt samme måde. At 2010 bliver ÅRET - det er mit år, det er nu jeg får styr på det hele og nu jeg får tabt mig alt det jeg nu skal! :)

    Jeg hepper på dig :)

    Rikke

    SvarSlet
  7. Ok - lyder godt, så må jeg tage mig sammen og få taget sådan en test :-)

    SvarSlet
  8. Kathrine: Tak for det :D Jeg tror også at det er muligt!

    Rikke: Mange tak :D Jeg hepper også på dig! Det bliver vores år :D

    SvarSlet
  9. det er jeg sikker på du nok skal nå, hvis bare du giver det en skalle. :) Go Go !

    forresten er det en super fin blog du har, og det er ikke sidste gang jeg kigger forbi ;)

    SvarSlet