5. jan. 2010

The Garden Collection

H&M lancerer til marts en kollektion med økologiske materialer og skønne farver og mønstre. Jeg har samlet et par af mine favoritter som hellere end gerne må finde vej til mit klædeskab! Se mere her. Flæser, pudderfarvet, struktur.. det er lige mig! Haps! Mønstrene er knapt så meget mig. Jeg kan altså bare ikke helt abstrahere fra yvonne-sammenligningen når jeg ser blomstret stof. Men det betyder ikke at det ikke kan se skønt ud på andre! Priserne er nogen jeg har gættet fra ud fra de udenlandske priser man kan finde på hjemmesiden.

Photobucket
Kjoler til hhv. 250, 250 og 130 kr.


Photobucket
Bluse 130, tørklæde 80 og kjole 250 kr.

4 kommentarer:

  1. sikke nogle skønne kjoler! den røde er lige i øjet! ;)

    SvarSlet
  2. Mmmh, dejlig blog ..
    Er også pokkers forelsket i denne kollektion :D . Men der er alt for længe til marts desværre! :P

    SvarSlet
  3. Glæder mig rigtig meget til kollektionen kommer i butikkerne :)

    SvarSlet
  4. Liselotte: Tak for det :D Og ja alt for lang tid! Men så kan man nå at spare op til det ;) Og så håber jeg at kollektionen også kommer her i Århus.

    Victoria: Me too!

    SvarSlet