11. jan. 2010

It haz arrrrrived!

Ja som overskriften afslører, så er min fine Bruuns Bazar jakke kommet i dag. Virkelig lækker jakke, lækker indpakning og endda et håndskrevet kort med fra Stylepaste. Luksus!

MEN... for der er jo altid et men... jakken er simpelthen for stor! Jeg svømmer i den :'( Forfra og bagfra ser den fin ud - bortset fra at ærmerne er mega brede og lange og selve jakken er for lang også - Men fra siden ligner jeg lidt en ubeskrivelig... form ... en kegle med ben om man vil. Derfor ryger den retur igen. Mega ærgeligt, for jeg havde virkelig forelsket mig i den. Og jeg som frygtede at en str. 42/16 ville være for lille til mig :O Men nu går jagten atter ind på den perfekte vinterjakke.

Photobucket

I morges gjorde jeg mig et par lækre køb! Jeg stod i kø ved Løberen lidt i 7, sammen med en 30-40 andre mennesker. Kl 7 gik døren op, og jeg smuttede hurtigt rundt og fandt frem til de ting jeg havde udset mig. Fik hapset sko, jakke, handsker og pandebånd, og sparede ca. 1100 på det. Så det kan altså godt betale sig at købe løbeting når der er udsalg. Nu er jeg klar til at starte mit 9 ugers løbeprogram udendørs. Første dag er onsdag i denne uge!

I recieved my new jacket today. Unfortunately it's way too big. The search for the perfect winter jacket continues.

3 kommentarer:

  1. IH, hvor typisk! Den er ellers rigtig fin forfra ;)

    SvarSlet
  2. Ja lige præcis. Det er så også det eneste der fungerer desværre :p

    SvarSlet
  3. Øv hvor surt! Det er da også bare typisk sådan noget!

    SvarSlet