13. jan. 2010

Exercise and nailpolish

I dag kom de nye løbebasser og det øvrige løbetøj i brug. Jeg gennemførte nemlig uge 1 dag 1 i mit nye løbeprogram :) Nu har jeg lige været i bad, og har stadig røde kinder. Det var en fantastisk løbetur! Robert Ullreys podcasts kan virkelig anbefales. Meget motiverende og lækker løbemusik!

Photobucket
Løbebasserne! Neglelakken er i øvrigt nr. 170 fra Depend

Og a propos Depend neglelak, så fik jeg lige en mail fra Helle fra Star PR i dag om at Depends forårs kollektion nu har ramt butikkerne. Jeg synes der er nogle virkelig lækre farver imellem - især nr. 3, 6, 8 og 11. Dem skal jeg helt sikkert have fingrene (eller neglene, høhø) i! Og så er prisen mindst lige så lækker som farverne - de koster omkring 20 kr.! Haps! :D

Photobucket


Today I completed day 1 of week 1 in my running program. My new shoes are great!

1 kommentar:

  1. wow sikke nogle skønne farver fra Depend! ;)
    /susu, www.apieceofkatemoss.blogspot.com

    SvarSlet