1. jan. 2010

Nytårs outfittet

Jeg håber I alle kom godt ind i det nye år, og at I havde en dejlig nytårsaften. Min nytårsaften var rigtig hyggelig. Vi smuttede ud for at kigge på fyrværkeri kl. 00 og blev ude i ca. 20 min. Hold nu op hvor var det flot herinde i Århus C! Det var helt overvældende. Dog fik vi et par forskrækkelser da folk væltede nogle batterier så raketterne fløj rundt om ørene på folk lidt længere nede af gaden. Puha, det kunne ha' gået galt. Men det gjorde det heldigvis ikke..

Photobucket
Kjole: Vero Moda, Wedges: Mia Marion


Photobucket
Øreringe: Trend, Neglelak: Depend

I dag har den stået på råhygge i sengen under dynen, med min computer og 4. sæson af One Tree Hill. Nu vil jeg gå ud i køkkenet og hente min frysepizza og pepsi max og tænde nogle stearinlys.

Nårh ja, og så vejede jeg mig lige i går. 80,3 kg. Så det var jo slet ikke slemt når man tænker på at det lige har været jul :) Så 80,3 er mit udgangspunkt for 2010. I morgen eller søndag vil jeg fortælle jer mere om mine mål for 2010, både mht. vægten, alkohol, motion og økonomien.

Rigtig god 1. januar allesammen!

2 kommentarer:

  1. Hej Milla

    Har fulgt dig et stykke tid, og synes det er på tide at hører ad om ikke du har lyst til at linke? :)

    SvarSlet
  2. Hej Rikke. Det kan vi da godt :) Dit link er tilføjet min blogroll.

    SvarSlet