20. jan. 2010

Prøv og gætte..

.. hvad jeg har lavet i dag :D Jep den er go' nok. Jeg har været ude og løbe igen. Efter sidste onsdag havde jeg de vilde smerter i skinnebenene, så tog det lige med ro. I dag var jeg så afsted igen, og håber at jeg ikke får så ondt i benene igen. Satser nemlig på at løbe fredag og søndag også. Jeg trængte bare til at komme ud og give den gas i dag, for i går aftes endte det mellem M og jeg. Vi kan ikke holde til det her "langdistance forhold", så det endte før det rigtigt begyndte. Det er super ærgeligt, og jeg er helt nede over det, men jeg kan simpelthen ikke overskue en kæreste der bor langt væk. For lige for tiden er jeg enormt følsom, og kan godt pludselig få brug for et kram.

PhotobucketPhotobucket
Mine outfits i dag. Meget grænseoverskridende at vise sine lårbasser frem, men what the hell ;)

Nu vil jeg ud og lave en nem aftensmad: Gulerods- og agurkestænger, og rugbrød med tunsalat. God onsdag aften derude! Husk Project Runway kl. 20 på tv3! :)

After work today I went for a run in the cold cold weather. Hope my legs aren't too sore tomorrow.

4 kommentarer:

  1. Øv bøv. Andet er der ikke at sige til det.
    Men sejt du fik løbet - og så i denne her kulde.

    /Mette

    SvarSlet
  2. Sejt du kom afsted - håber ikke du får smerter i morgen

    Jeg har tagget dig i en blogleg, håber du gider lege med.

    SvarSlet
  3. Hvor er du sej du fik løbet... SEJE...
    jeg kæmper selv med at komme afsted, må endelig sige til hvis du vil have løbe selvskab... (ps, jeg løber ringe, suk)

    SvarSlet
  4. 2300: Tak :D Jeg kigger lige på det i morgen eller lørdag.. nu vil jeg i seng!

    Nanna: Tak søde. Det skal jeg gøre :D Jeg løber også ret ringe selv men det skal nok komme..

    SvarSlet