6. jan. 2010

Heroes og vinterjakKEN!

Jeg er snart på vej i seng, men ville lige droppe forbi og fortælle jer om mit seneste køb. Det er vildt, og det er faktisk skyld i at alle mine penge for januar er væk (og jeg er lige kommet i tanke om at jeg glemte at købe buskort i dag - dammit!) Nå men jeg fortryder det ikke! (Endnu i hvert fald. Den er jo slet ikke kommet og prøvet på osv.) MEN det er den perfekte vinterjakke! Det er lige sådan et billede jeg har haft i hovedet det sidste lange stykke tid. Og så fandt jeg den på Stylepaste sat ned med 50%, i min størrelse, og det var den aller sidste jeg nuppede. It has to be fate! Anyway, her er smuklingen fra Bruuns Bazar.. Nu håber jeg bare den passer. Hvis ikke, så vil jeg grædende sende den tilbage og slippe for at leve af havregrød med ketchup resten af måneden! (wait.. what?)

Photobucket

I dag tog jeg hjem til en kammerat efter arbejde. Vi har spist lækker mad og set Heroes sæson 2 hele aftenen. It's our thing ;) Og NU vil jeg altså drible i seng. Skal op kl. 5:50 i morgen. Umenneskeligt tidspunkt altså. Nårh ja, I kan lige få dagens outfit nu vi er ved det :)

Photobucket
Kjole: h&m (gammel sag), taske: Black Lily, halskæde brugt som armbånd: glitter


I finally found a winter jacket! I spent all my money for this month on it - but I couldn't let it get away! Hope it fits me!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar