3. jan. 2010

Outfits i 2009

Jeg vil kopiere lidt fra andre blogs rundt omkring, og vise lidt outfits fra 2009. Det er ret tydeligt at det først er i løbet af de sidste 4 måneder at jeg virkelig har fundet min stil. Og det har jeg ikke engang helt endnu, men det er ved at være der. De første 8 måneder ser ret forvirrende ud synes jeg. Og så er det ret tydeligt hvad mobilkamera vs. selvudløser gør! Kæmpe forskel!

Anyway, her er 12 outfits fra de 12 måneder i 2009 - januar til december.

Photobucket

7 kommentarer:

  1. Altså - det gør vel heller ikke noget man har lidt miks i stilen :P
    - jeg er typen der tager tøj ud af klædeskabet efter humøret og hvad jeg sådan lige kan lide den dag :D

    SvarSlet
  2. Nej det er der heller ikke noget galt i, men jeg kan nu godt lide at have en 'rød tråd' i mine outfits :)

    SvarSlet
  3. Du har da en super fin og, i mine øjne, slet ikke forvirrende stil :)

    SvarSlet
  4. Eeeelsker nr. 2 outfit! De er alle fine, men lige toeren bed sig fast.. :)

    SvarSlet
  5. Synes at du har en fed stil :)
    Men ja, du har ret i at det er mere det samme på de sidste 4 billeder. De første 4 ser mere rodet ud.

    SvarSlet