26. jan. 2010

Frisør tid!

Nu er det snart ved at være tid til at komme til frisøren igen. Mit hår er efterhånden aaaalt for langt og tungt. Det trænger til at blive klippet op i nogle etager. Men så tænker jeg: Det er jo det jeg plejer at få lavet.. Jeg har lyst til noget nyt, men jeg vil alligevel gerne beholde længden. Og så er det jo svært at finde på noget nyt. Jeg har dog overvejet at få farvet håret brunt. Jeg synes mine grå/grønne øjne kommer meget mere til deres 'ret' med den farve. Jeg har leget lidt med nogle frisurer og farver HER (mega sjovt i øvrigt!) og her er et par bud. Umiddelbart hælder jeg mest til det første look (for det er ca. sådan mit hår ser ud nu. Høhø). Dog skal det siges at disse billeder er taget om sommeren, så jeg er ikke helt så brun nu ;)

Photobucket

I'm considering dying my hair brown.. My hairstyle looks like the first picture, and that's the colour I like best.. What do you think?

12 kommentarer:

  1. Jeg synes det ser godt ud til dig! Især det første!

    SvarSlet
  2. Enig... synes klart du skal prøve at springe ud i det med mørkt hår!

    SvarSlet
  3. Jeg besluttede mig for sidst jeg var ved frisoer (for nogle uger siden)at faa lavet kroeller og det er jeg SAA glad for! Det giver mere volume samtidig med at jeg stadig har en god lang manke, og saa har jeg altid muligheden for enten at gaa hele vejen med store laekre kroeller eller ogsaa tone kroellerne mere ned, eller glatte det helt :)
    /L

    SvarSlet
  4. Cecilia: Jeg overvejer stærkt :D

    Lotte: hmm, ja det kunne jo også være en mulighed! Og det er jo knapt så vildt som brunt hår. Men hvornår går krøllerne ud igen? Og så skal det lige siges at jeg næsten altid sætter mit hår op i hverdagene..

    SvarSlet
  5. Jeg synes du skal gøre det. Det er jo heldigvis nemt, at få nogle lysestriber i igen hvis du senere skulle fortryde/begynde at savne dit lyse hår.

    SvarSlet
  6. Du kan vel få lavet noget halvpermanent? :) Det er ikke så voldsomt... :)

    SvarSlet
  7. Jeanett: Ja det har du selvfølgelig ret i..

    Chaos: Det bliver enten halvpermanent eller farvet hår. Det vil tiden vise ;)

    SvarSlet
  8. Jeg fik lavet en permanent, og fordi jeg netop har saa tykt og tungt haar er jeg ikke endt op med det berygtede puddel kroel! Jeg foenner det let efter jeg har vaeret i bad og smider saa noget skum i som jeg former kroellerne med, hvis jeg lader vaere med at bruge styling produkt bliver mit haar bare boelget :) Hvis jeg skal noget fancy bruger jeg kroellejern oveni, hvilket giver super holdbare kroeller naar der samtidig er permanent indblandet har jeg fundet ud af :)

    SvarSlet
  9. Synes ligesom mange af de andre, at det første ser bedst ud :)

    SvarSlet