19. jan. 2010

Food

Jeg er meget madglad. Jeg elsker at lave mad, og prøve nye retter af, og jeg elsker at spise det! Jeg vil gerne være én af de veninder der inviterer på lækker mad, og som bare lige "kaster et eller andet lækkert sammen" som så smager fantastisk!

En sikker vinder hos mig er min nuddelret. Den er SÅ enkel og nem at lave, men det smager fantastisk. Kylling, forårsløg, nudler (kogte), soya, lidt citronsaft og lidt ingefær... Haps det er godt! Derudover er pizza jo også nemt at lave, og så smager det bare virkelig godt - i stedet for de købe pizzaer hvor man nærmest kan vride olie ud af. Her er lige et par billeder på af mad jeg har lavet inden for de sidste par dage. Bærer det her indlæg præg af at jeg er sulten? ;) Godt jeg skal på café med en veninde om lidt. Vi skal bare liiige ud og købe en gave til min anden veninde, som bestod sin eksamen i dag med et flot 10 tal! TILLYKKE MUS! :D

Photobucket
Nuddelret, og pizza med tomater, serranoskinke og rucola! Haps!

I love cooking, and the pictures above are some of the things I have recently made for dinner.

6 kommentarer:

  1. Sådan en veninde vil jeg også være: "Det er bare lige, hvad jeg havde i køleskabet." Det kommer dog aldrig til at ske, og det er også en styrke at kende sine begrænsninger ;-)
    Men mums hvor ser det lækkert ud...

    /Mette *meget sulten*

    SvarSlet
  2. Hey, lyder lækkert og det minder lidt om en nudelret jeg også tit laver. Tag evt. et kig her:

    http://nutellah.blogspot.com/2009/06/nudler-med-kylling-ingefr-og-soya.html

    SvarSlet
  3. Mette: Så må du bare være én af de veninder der elsker at komme på besøg til god mad ;) hehe..

    Tellah: Hehe ja de minder godt nok meget om hinanden :D Det ser rigtig lækkert ud!

    SvarSlet
  4. Hi hi... hej, veninden med 10-tallet... Får jeg en gave? Uha, spændende... Tark søde! ;)
    Og pizzaen så da god ud.. :)

    /Anne

    SvarSlet
  5. Du lyder som en rigtig dejlig veninde... Jeg er selv en af dem som elsker mad, og elsker at lave mad.
    Skøn blog du har :)

    SvarSlet
  6. Anne: Ja nu må vi se om du får noget ;) høhø.. og tak! Den blev også ret læks!

    CopyCat: Mange tak for de søde ord :D

    SvarSlet