15. nov. 2009

Uinspireret

Jeg er lidt i krise for tiden. Synes ikke jeg har noget spændende i klædeskabet, og føler at min stil er meget kedelig og uinspireret. Jeg tror det er på tide at få ryddet ud i skabet og sælge det jeg aldrig bruger. Det der ikke kan sælges må jeg enten pakke væk eller give til genbrug. I morgen ville jeg elske at hoppe i et sæt ala dette:

Photobucket
Stockholm Streetstyle

I morgen skal jeg kun i skole til kl. 11:30, og senere på dagen skal jeg ind og forkæles med 1 times thai/olie massage. Det bliver dejligt!

I feel so boring and uinspired these days. I think it's time to clean out my closet and get a better look at what I have and whats missing.

1 kommentar:

  1. Hvor er det bare et labert billede! :) Sådan må jeg også godt vågne op og se ud i morgen!

    SvarSlet