23. nov. 2009

Skrive skrive skrive..

I dag er det mandag, og jeg er rykket ud på min praktikplads og skrive på svendeprojektet. Det er nu dejligt at komme herud igen, og blive mødt med smil og "Heeeeeej Camilla!!" Så ved man at de har været glad for at have mig herude.. Og jeg får skrevet mere end jeg ville have skrevet ude på skolen, så det er da et plus. Et andet plus er frokost buffet'en! Og den går jeg i krig med her kl. 12:15! Haps.

Jeg ville elske at have dette sæt på i dag, så jeg kunne føle mig lidt casual lækker herude på jobbet. Jakken er jeg fuldstændigt skudt i! I stedet er jeg hoppet i mit standardsæt: Leggings, grå tanktop, pudderfarvet top og lang grå cardigan. Åh, jeg mangler virkelig inspiration!



Today I'm working on my final exam repport.. I would love to be wearing this outfit! Instead, I am in my usual leggings-and-long-grey-cardigan clothes.. bah..

2 kommentarer: