29. nov. 2009

Perfect weekend

Så er jeg tilbage efter et par travle (men skønne!) dage. M kom jo i fredags (til de af jer der ikke ved hvem M er, så er det en fyr jeg så noget til for et års tid siden. Han bor desværre et par timers kørsel herfra, så vi ses ikke så tit) og det var bare så hyggeligt! Vi så juleparade, spiste sushi, så gyserfilm (The Unborn) mens jeg puttede ind til ham, drak vin, hyggede og snakkede til langt ud på natten. Jeg glæder mig virkelig til at tage over og besøge ham snart.

I går var jeg så til min fætters 18 års. Super hyggeligt også. Da jeg kom hjem derfra ved 23 tiden, stod 2 af mine venner og ventede på mig, og så gik vi ellers i gang med at drikke. Vi tog så i byen og mødtes med nogle andre, men uanset hvor meget jeg drak kunne jeg bare ikke rigtig mærke det. Var nok træt. Men super sjov aften alligevel ;) Mine venner er meget underholdende når de er fulde. Haha..

I dag skal jeg ha' lavet madplan til næste uge, og op og ha' handlet.. Og ellers bare slappe helt af.. dejligt! Rigtig god søndag derude. Vil komme med et mere fashion relateret indlæg sernere :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar