5. nov. 2009

Blogleg; 1 color, 7 things

Jeg er blevet tagget af Mette i en blogleg. Jeg skal vise 7 grå ting som jeg har i min lejlighed. Det var faktisk meget sværere end jeg regnede med, så jeg undskylder de mærkelige ting :p Det er åbenbart kun tøj jeg har meget af i gråt. Hehe.

Photobucket


1+2+3: 1 cardigan, en strik og en 'denim' jakke
4: Min eksterne harddisk :D Har ALLE mine billeder og ALT mit musik derpå, så den vil jeg bare ikke undvære.
5: Hustler. Haha (i mangel på flere grå ting) .. Jeg elsker hustler og vodka ;) Mmh
6: Et svensk får som jeg har fået af min far ;) Jeg har bare et eller andet med får. De er SÅ søde :D
7: Mine ultra store og varme lamme handsker :D De er rare, men de måtte gerne være lidt mindre. Igen - gave fra min far ;)

Og så skal jeg tagge én som skal vise 7 ting i farven lilla. Jeg tagger Tine!

I aften skal jeg ud og spise med en veninde og snakke om daten i går :) Som i øvrigt gik helt fint. Han vil gerne se mig igen ;) Nu må vi se.. Ved ikke rigtig om kemien var mere end bare venner..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar