12. nov. 2009

God service!

Jeg har oplevet god service x 2 i dag. Da jeg kom hjem efter en lang og hård skoledag, ventede der 2 pakker på mig! Den ene var mine nye wedges som jeg lynhurtigt hoppede i. De er godt nok lækre. Er sikker på at vi nok skal få en masse gode stunder sammen ;) Den gode service var i form af leveringstiden. 6 dage! Og de kommer altså helt fra usa. Dét er imponerende. Det ser også ud til at de kom udenom tolden, hvilket jo er en bonus.

Og så har jeg endelig modtaget min fugle-kranie halskæde fra Fashionology. Det er en hel måned siden jeg bestilte, og jeg har da også været i kontakt med dem for at høre om den var på vej. Da jeg så modtog den i dag var der vedlagt et lille kort med en undskyld for den lange ventetid - OG - et par fine øreringe. Dét må man da sige er service :) Halskæden elsker jeg allerede (skifter nok bare kæden ud) men øreringene ved jeg ikke helt om jeg får brugt.

Photobucket


I aften skal jeg hen og hente mine forudbestilte billetter til New Moon (:D) og bagefter skal jeg på café med min veninde og hendes kæreste. Så det er gået hen og blevet en skøn torsdag trods den lange skoledag. Ha' en herlig aften derude, og tusind tak fordi I følger med. 80 faste læsere har jeg rundet. Det er jo helt vildt :D Jeg er meget glad for at I vil følge mig..

Today I recieved my wedges from Revolve Clothing and my necklace from Fashionology + a pair of earrings because I've waited for the necklace for 1 month. Good service!

1 kommentar:

  1. fashionology laver nogle super fede smykker, må jeg sige..

    kunne være nice, hvis du lige tjekkede min blog ud også (:

    http://sssssupernova.blogspot.com/

    //mona

    SvarSlet