21. nov. 2009

Et lille projekt

I aften går min veninde og jeg i gang med et lille projekt her til bloggen.. Hvad det er finder I ud af i morgen, men jeg glæder mig rigtig meget, og håber det bliver godt! Det tror jeg nu det gør. Så kig ind i morgen aften og se hvad det er vi har rodet rundt med!

I går var jeg inde og se New Moon, og den kan helt klart anbefales! Jeg vil vove og sige at det er min yndlingsfilm nogensinde, og jeg glæder mig til at se den igen! Her er hvad jeg havde på i biffen. Mine nye Mia wedges blev indviet, og de er skønne at gå i!

Photobucket Photobucket
Tunika: Vila, Tights: 100 den. fra h&m, Wedges: Mia

I dag skal jeg bare ha' ryddet op i mit tøjskab og så skal jeg ha' handlet ind.. og ellers bare nyde en smuk solskinslørdag! God weekend kære læsere :)

Tonight my friend and I will be making a projekt for my blog, so come back tomorrow to see the result :) Yesterday I went to see New Moon (which is now my favorite movie of all times!!) and this was my outfit

2 kommentarer:

  1. Ih, nu glæder jeg mig helt til at lure på bloggen i morgen...
    Hørte i radion, at New Moon ligesom kun holder, hvis man har set etteren (Twillight?), er det sandt? For så må jeg hellere se den først. Jeg er jo slet ikke med på bølgen (endnu...).

    /Mette

    SvarSlet
  2. Hehe ja nu håber jeg det kommer til at fungere ;)
    Jeg synes man skal se Twilight først :) Til gengæld er jeg også 99% sikker på at du ikke kan vente med at se New Moon når du har set Twilight! Så i gang med dig ;) Det er nogle SINDSSYGT gode film!

    SvarSlet