23. jun. 2009

Sommer!

Det er skønt at sommeren er kommet til danmark (Århus i hvert fald) og jeg har nydt det de sidste par dage. I går hyggede jeg med en veninde, og vi grillede på min tagterasse.. Virkelig hyggeligt! I dag var min mor og lillebror (eller, lille og lille, han er jo blevet mega høj! Og så bliver han 19 i næste måned! Argh?!) på besøg og min mor gav aftensmad på Soya. Mmh, sushi! Derefter gav jeg dessert hos Paradis is, som vi nød i aftensolen på min terasse. Så hyggeligt :)

Et par stemnings billeder fra i går:



Nu vil jeg snart kravle ned under dynen. Har masser af planer for resten af ugen, så ved ikke lige hvor meget bloggeri det bliver til. I morgen efter arbejde skal jeg mødes med en af modedullerne fra debatten, og vi skal over i Rådhus parken og nyde det gode vejr. Vi skulle egentligt ha' været i biffen og se Sorte Kugler, men det venter vi med til en dag hvor det regner. Torsdag skal jeg shoppe lidt med en veninde (selvom jeg faktisk ikke har nogen penge..) og ha' bagt kage til arbejdet til fredag hvor jeg har fødseldag :D Fredag skal jeg ud og spise med min mor. Lørdag om dagen skal jeg holde fødselsdag hos min far, og lørdag aften skal jeg holde kombi indflytterfest/fødselsdag for mine venner/inder :O SHIT en uge! Glæder mig til at dejse om på sengen søndag og sove dagen væk ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar