30. jun. 2009

Kirsebær..

Tjah, jeg vidste ikke lige hvad jeg skulle kalde det her indlæg, men da jeg sidder og spiser lækre kirsebær lige nu blev det sådan. Så meget fantasi har jeg!

Jeg har været til tandlæge efter arbejde, og hjemme hos min mor og grille i dag. Rigtig hyggeligt. At grille altså. Jeg var ved tandlægen fordi jeg har nogle smerter i min kæbe som har været der længe nu. Han mener det er fordi jeg enten skærer tænder om natten, eller bider hårdt sammen. Men han vil ikke give mig en bideskinne endnu - jeg skal give det lidt mere tid. Men hans råd: "Du skal bare undgå at gabe for højt over noget".. høhø.. ja jeg fniste indeni da han sagde det. Så moden er jeg ;)

Lidt billeder fra de sidste par dage. Udsigten fra mit soveværelse (århus rådhus), udsigten fra min tagterasse om aftenen og den bog jeg er i gang med at læse (er faktisk snart færdig med den. Den kan klart anbefales! Der står Single Slinger, hvis I skulle være i tvivl)



Jeg har ikke købt tøj længe, men i dag fandt jeg en rigtig sød kjole fra Fransa tl 199,- så den kunne jeg ikke stå for. Har længe ledt efter en alm. hvid kjole med ærmer, og jeg synes den her er rigtig sød.



Oooog dagens outfit:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar