8. jun. 2009

Nyt under solen..

Først og fremmest: TUSIND TUSIND tak for jeres kommentarer til mit sidste indlæg! Det var virkelig rørende at I gad tage jer tid til at dele erfaringer og ønske held og lykke og give mig støtte. Det gav virkelig blod på tanden at få så mange positive ord med på vejen! Så tak :D

Jeg har været på Skive Beachparty siden onsdag. Kom hjem natten til søndag, og NEJ jeg har ikke levet sundt de 4 dage, for jeg spiste hvad jeg havde lyst til (selvom det ikke var meget) og drak hvad jeg havde lyst til (igen - ikke så meget som man havde regnet med. Men jeg ville hellere nyde musikken end drikke mig i hegnet) og så forbrændte jeg en hulens masse kalorier på at danse og gå rundt. Ikke mindst til Tiësto! Den mand er jo genial :D SÅ fed koncert. Derudover var Kim Larsen og D-A-D blandt favoritterne.

Men nu er det tilbage til hverdagen, og jeg har fået handlet sundt ind i dag. Lige nu spiser jeg rugbrød med hjemmelavet tun"mousse" (tun, fromage frais og majs) og senere står den på danske ærter :D Mums!

Jeg har ikke vejet mig endnu. Venter til sidst på ugen :) Ha' en god aften derude.

Og lige til sidst: Gårsdagens afslapnings outfit. Og jeg har rent faktisk fået noget farve i Skive :D + en meget snottet næse og en øm hals... og en hæs stemme. Men det går nok alt sammen!



Nåå ja, og så er jeg blevet tagget af Cecilia i den der "20 ligegyldige ting om mig" leg, så dem får I da lige her ;)

- Min livret er tomatsuppe, og det har det været siden jeg var lille.
- Jeg HADER edderkopper!
- Jeg kunne godt tænke mig at prøve at springe i faldskærm.
- ...men ikke elastikspring!! Puha nej..
- Min første og eneste kanin hed Ninka.
- Jeg bruger str. 35-36 i sko
- Jeg ejer kun ét par heels som jeg kan passe uden at de svupper
- Jeg ville gerne være arkæolog da jeg var lille
- Jeg havde grydefrisure da jeg gik i børnehave (traumer!)
- Jeg ejer kun én plante som jeg endnu ikke har slået ihjel
- Jeg har en indre techno freak gemt i mig (eller, gemt og gemt...)
- Jeg ELSKER chokolade. Mmmmmh
- Min sidste tandlæge regning var på 67kr. Jep, nul huller!
- Jeg blev klippet i tirsdags.
- Jeg er svær at gøre sur, men jeg kan VIRKELIG blive sur når det kommer til stykket.
- Jeg græder over små ting i film og serier :p
- Jeg har en svaghed for mænd med veltrænede overkroppe
- Jeg ejer næsten kun sorte sko
- Min neglelak lige p.t. er Chanels Orange Fizz
- Jeg har en svaghed for koral farvede ting (ligesom 1000000 andre piger)

Ooooog så tagger jeg http://bums-paa-farten.blogspot.com/ i spillet :)

4 kommentarer:

  1. Hej Milla.
    Dejligt ikke at være den eneste med små fødder, bruger selv en 36/37 :D

    SvarSlet
  2. En lidelsesfælle! :D hehe.. jeg kan stort set aldrig passe str. 36, så der er rigtig mange sko jeg går glip af :( virkelig trist..

    SvarSlet
  3. Heyheyyy!
    Kiggede forbi :D

    momo

    SvarSlet
  4. Tænk, jeg troede min 37,5 var småt ;)

    SvarSlet