11. jun. 2009

Crappy day.. wonderful evening!

Efter en noget crappy arbejdsdag (ja, jeg tudede foran min chef i dag. Skøøøønt! Men når jeg føler jeg bliver uretfærdigt behandlet så har jeg en tendens til at græde. Ikke fedt. Nok om det. Fuck dem, de må tænke hvad de vil om mig!) trængte jeg til lidt opmundring, og heldigvis var en veninde klar til at hjælpe!

Vi smuttede en tur i Bruuns og brugte (alt for mange) penge og derefter i biffen og se "Young Victoria" (kan KLART anbefales! Smuk og rørende film med virkelig flotte kostumer!). Og seeee mine smukke nye Friis og co. babies :D De er SÅ lækre at have på! Men ret høje, så jeg går lige og overvejer om de skal retur, eller om jeg kan lære at vralte ordentligt i dem.

En lille collage over aftenens køb og et billede af min dejlige veninde :D Klik for stort.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar