22. jun. 2009

Intet modemæssigt.. kun triste tanker..

Jeg synes det er SÅ uretfærdigt at folk alt for tidligt bliver revet væk fra denne jord. I en alder af 22 har jeg nu mistet 5 bekendte. 1 fra min folkeskoleklasse som kørte sig selv ihjel på motorcykel, 2 fra min gamle vennekreds, 1 bekendt og i dag har jeg lige fået den besked at en pige fra min folkeskole's lillebror er blevet fundet død. 20 år gammel. Det er simpelthen uretfærdigt det her!!! Kan slet ikke forestille mig hvis min lillebror døde.. jeg ville gå fuldstændigt ned!

I kan læse "historien" her: TV 2 nyhederne

Jeg havde ellers lige haft den mest hyggelige dag med en af mine bedste veninder. Vi har siddet på min tagterasse og nydt solen, hentet en engangsgrill og noget mad, og grillet udenfor. Det har bare været skønt. Men nu er aftenens gode humør væk.

Mine tanker går til din familie Rasmus Post. R.I.P :'(

Undskyld det sørgelige indlæg. Der kommer noget mere positivt i morgen når det her lige har lagt sig..

2 kommentarer:

  1. Det gør mig ondt med alle de mennesker du har mistet omkring dig :(

    SvarSlet
  2. Stine: Tusind tak søde. Ja, det er 5 for mange :(

    SvarSlet