14. jun. 2009

Folkeskole reunion..

Puha.. jeg har sku lidt tømmermænd i dag. Det plejer jeg ellers ikke at få, men med bytur 2 dage i træk er der nok ikke noget at sige til det. Så i dag køber jeg altså nogle pommes frites.. så længe det ikke sker for tit at jeg spiser sådan noget så går det nok.

Jeg var til folkeskole reunion i går, og det var virkelig sjovt at se folk igen. Vi faldt tilbage i vores "gamle roller" og vi snakkede godt sammen allesammen. Det var bare så hyggeligt. Vi startede kl. 13 og tiden fløj bare afsted, så det endte med at de sidste der var tilbage (inkl. mig) tog i byen. Kl. 5 i morges var jeg totalt færdig og ville hjem i seng, men på vej ud fra Gaz Station spotter jeg Michael fra Paradise Hotel! Jeg be'r min veninde tage et billede, og prikker ham på skulderen; "Må jeg ikke få taget et billede sammen med dig? :D" og det måtte jeg. Hehe. Bagefter giver han mig hånden og spørger hvad jeg hedder. Sød fyr. Og rimelig lækker alligevel ;)

Billeder af gårsdagens outfit og mig og michael (sorry dobbelthagen...den skal nok forsvinde en dag)

3 kommentarer:

  1. Haha hvor sødt.. kunne virkelig ikke li ham en overgang derinde.. men han var jo bare en fyr der spillede spillet :D Men han var jo faktisk enormt sjov og sympatisk fyr ;D

    SvarSlet
  2. Det ser fint ud - og så synes jeg det er friskt nok at hive fat i Michael, haha. :D Endte med at få sympati for ham der til sidsdt.. :D

    SvarSlet
  3. Tak piger ;) Han virkede rigtig sød, og ja, selvom han var usympatisk i starten i PH så kunne jeg godt lide ham til sidst :)

    SvarSlet