10. jun. 2009

After-Skive-Sickness..

Ja, jeg er (som flere andre af mine venner) blevet ramt af efter-skive-sygdom. Ondt i halsen, snottet, feber osv. Mega irriterende :( Så de sidste 2 dage har jeg tilbragt herhjemme i sengen.. Jeg har dog fået ryddet en smule op, og har pakket den første flyttekasse. Nu er der jo også kun 10 dage til jeg skal flytte! Shit! Det går jo hurtigt! Så jeg regner med at hele næste uge skal gå med at pakke ned og sortere. Jeg er én af dem der er god til at gemme på alt muligt ragelse, og nogengange er det altså bare godt at få sorteret og smidt ud - det giver en dejlig fornemmelse. + Så er der mindre der skal pakkes ned ;)

Da jeg kom til skosamlingen under sengen var der 2 par jeg besluttede mig for at sælge videre. Jeg har aldrig fået dem brugt, og jeg synes det er synd at de bare ligger dér. Så nu er de røget på Trendsales.


Kom til annoncen her


Kom til annoncen her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar