25. jun. 2009

Jeg glæder mig...

... til i morgen! Der har jeg nemlig fødselsdag! Det er mange år siden at jeg ligefrem har glædt mig som et barn til min fødselsdag, men lige i år gør jeg altså.

Jeg har faktisk også allerede fået min første gave! Nemlig en sofa, af min mor!! :D Den bliver leveret i dag mellem 18 og 20, så jeg venter spændt. Min mor kommer herind om lidt og så skal vi have koldskål til aftensmad.. og jeg skal bage chokolade kage til at tage med på arbejde i morgen. mmh..

Jeg skal nok vise billeder af sofaen - og stuen generelt - så snart det hele er på plads! :) Indtil da må I væbne jer med tålmodighed. Men jeg kan da lige vise et par billeder af de sidste dages outfits, så det ikke bliver et kedeligt indlæg uden billeder. God aften allesammen!



Og ja.... jeg kan godt lide grå.... :p

Ingen kommentarer:

Send en kommentar