2. jun. 2009

Humøret er i top!

Det er lækkert vejr, jeg har ferie, jeg har fået værelse i århus C, jeg skal til Skive beachparty i morgen tidlig, jeg er blevet klippet.. jamen altså, mit humør kan da være ikke være bedre!!! Det er bare så skønt lige for tiden, og det ville jeg lige dele med jer :)

I dag har jeg en masse jeg skal nå inden jeg skal afsted i morgen. Jeg skal:
- Til frisøren (tjek! Flash kommer længere nede)
- Til læge
- Hente sovepose, festival stol og selvoppustligt liggeunderlag ved mine forældre
- Ind og underskrive lejekontrakten
- Pakke!

Puha. Jeg troede jeg kunne nå at vaske tøj i dag, men det må jeg vist hellere opgive. Så må jeg være opfindsom med det tøj der er rent. Det er jo heller ikke mit dyreste tøj jeg skal have med, for det ser ud til at der kommer byger de næste par dage. Men hvad fa'n.. vi skal nok få det sjovt alligevel :D

Dagens outfit er dette (samme som i går aftes. Billedet er fra i går):


Vila kjole, h&m cardi+leggings, London Rebel quiltede ballerinaer, Rika clutch, Chanel Orange Fizz på neglene

Og så kan I lige få før og efter billede af mit nye hår :) Det er blevet tyndet meget ud, men længden er kun 5-10 cm kortere. Det er dejligt at det ikke er så tungt mere!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar