2. mar. 2010

Lidt flere forårsfornemmelser

Photobucket
My view at my new job. I love it!

Det har godt nok været et underligt vejr i dag.. Jeg sidder med udsigt ud over vejle fjord (billedet ovenover. ELSKER min udsigt) på mit arbejde, og der har været alt fra kæmpe snefnug til strålende sol. Heldigvis har solen domineret det meste af dagen, og lige nu er vejret jo bare fantastisk!

Photobucket

Da jeg kom hjem fra arbejde lå der en pakke til mig! :D Det var mine nye solbriller fra Sunglasses Shop, og jeg synes de er super fede. Glæder mig virkelig til solen for alvor kommer frem så jeg kan tage dem i brug. Og læg så liiige mærke til den lækre billed-kvalitet. Min nye mobil tager virkelig gode billeder når lyset er godt :D Nu vil jeg ud og lave hjemmelavet tunsalat (tun, fromage frais og krydderier) for jeg er godt nok sulten. Og træt. Den første uge på et nyt job er dræbende hård, men so far er jeg super glad for at være der!

I came home from work today and found these babies from Sunglasses Shop. I love them! Can't wait for spring and summer now!

1 kommentar:

  1. Hvor er det bare en lækker udsigt. Og ikke mindst nogle lækre solbriller :D

    SvarSlet