30. mar. 2010

Nyt kamera!

Photobucket
Some of the things in 'my crib' ;) And yes, I have a thing for sheep and birds.

Jeg smuttede i Føtex efter arbejde og købte et Pentax Optio E90 kamera til 599,- Der er 10,1 megapixels, og det vejer ingenting! Virkelig lækkert kamera. Så for at fejre at jeg igen kan tage billeder, vil jeg nu vise jer en smule her fra my crib. Jeg starter med at vise nogle af de nips jeg har her i min stue. Jeg elsker små sjove / skæve / skøre ting, og har især et eller andet med får og fugle - det skal dog lige siges at de fleste fåre- og fugleting faktisk er gaver fra andre (mest mine forældre som ved at jeg elsker dem :p) Der er også sneget sig en enkelt ko fra Cow Parade med, men kun fordi den har fåre-pels på. Hehe..

4 kommentarer:

  1. Det ser da ud til at tage s*** gode billeder! Tillykke med det:)

    SvarSlet
  2. Ja jeg er også fuldt tilfreds med det so far :D Tak for det!

    SvarSlet
  3. Tillykke med det. Jeg har også lige købt kamera; Nikon coolpix. Det er nu rart med et rigtigt kamera, istedet for mobilen.
    /Mette

    SvarSlet
  4. Ja det er sku rart :) Mit gamle digi kamera var okay, men det her er jo virkelig godt i forhold til!

    SvarSlet