13. mar. 2010

Todays outfit... and my new jacket

Photobucket

Pga. manglende kamera må I nøjes med nogle snoldede mobil billeder, men det her er altså dagens outfit inde og ude. Jeg ved der er meget blandede meninger om de her nørde briller uden styrke, men jeg er vild med dem! Så jeg bærer dem gladeligt selvom der bliver skulet lidt til dem ;) Jakken er den nye jakke jeg købte i Vero Moda her for et par dage siden. Den har hætte og er i noget denim stof. Super lækker, og er glad for at jeg endelig kunne smide min gamle slidte uldjakke ud.

Photobucket

I aften skal jeg til fest med vennerne, og det er jo altid en succes! Så jeg glæder mig! Og forresten, hvad sker der lige for at Anna og Jesper var i farezonen i X Factor i går?? Jeg var målløs! Og i dag så jeg et eller andet om at alle sms stemmerne ikke bliver registreret :S Det er sku da for ringe DR! Come on! Men så længe Thomas og Jesper kommer i finalen, så er jeg glad!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar