14. mar. 2010

More colors

Jeg kan egentligt godt lide at indrette.. men det er som om at når det ikke er min egen lejlighed jeg bor i (jeg bor til leje i en lejlighed med 2 andre) så gider man ikke rigtig gøre det vilde ud af det, for jeg regner med snart at finde min egen lejlighed. Men det er vigtigt for mig at jeg har hyggelige omgivelser, og derfor kunne jeg godt tænke mig at gøre lidt mere ud af min stue. Jeg vil gerne have lidt flere farvesplash ind, så det stadig er hyggeligt, men også lidt mere smart. Jeg har lavet en lille collage, og jeg kan egentligt godt lide den grønne farve som sofaen har. Det kunne være jeg skulle integrere den farve i stuen på en eller anden måde.

Photobucket

Det har været en rigtig dejlig weekend i selskab med mine bedste kammerater. Masser af fest og dans og sang! I dag er jeg bombet og skal tidligt i seng så jeg er klar til en ny uge i morgen. Næste weekend går turen til KBH hvor jeg skal over og besøge en dejlig veninde. Om lørdagen skal vi hygge og i byen med Bailey og Cecilia. Glæder mig til at møde dem begge :D

2 kommentarer:

  1. Det er ret nemt (og billigt) at få farve uden at købe møbler. Du kan købe/lave puder og tæpper til at dresse sofaen op. Køb tapetrester og læg i fotorammer. Det er billigt, hurtigt og farverigt :)

    SvarSlet
  2. Ja, jeg har heller ikke brug for nye møbler, så det er bare nipsting osv. jeg skal ha' købt :) Og da jeg har en mørkegrå sofa er det jo nemt at finde nogle farverige puder dertil..

    SvarSlet