7. mar. 2010

Smadret!

Det er ikke meget jeg har fået kigget herind i weekenden! Der har været drøn på, og det har bare været en virkelig skøn weekend. Nephew koncerten i fredags var fantastisk, og byturen bagefter var sjov som altid! I går var jeg til spisning og drinks med en masse dejlige modeduller fra debatten (til dem der ved hvad det er ;)) og efterfølgende bytur. Og jeg har hygget mig rigtig meget! Jeg landede i min seng kl. 8 i morges og sov kun 4 timer, så i aften skal jeg hurtigt i seng.

I går fik jeg gjort mig et køb som jeg kommer til at være rigtig glad for. Jeg har nemlig investeret i en Aser Aspire One Notebook! En fin lille bærbar computer på 10" som nemt kan puttes i min taske. Så har jeg noget jeg kan sidde og hygge mig med i toget til og fra arbejde!

Rigtig god søndag derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar